onsdag 30. mai 2018

Hard jobbing med jordhaug


Vårens prosjekt har vært å få vekk en stor jordhaug. Vi gravet ut til dam for 3 år siden og da la vi all jorda bak stabburet inni kroken ved støyskjemen.  Først ble ca 15 trillbårlass  trillet til annen plass jeg trengte jord.  Nå har Terje og jeg snekret store kasser av gamle materialer og så har jeg lempet jorda oppi hver kasse. Puh... varm jobb men god trim!  VELDIG mye hestehov røtter også så jeg har måttet legge duk i kassene først.  Håper det kan holde.  Målet er å lage 4 store kasser.  For å bli "kvitt" all jorda må jeg slenge noe utover plenen på baksiden også.  
Skal bli godt å få orden på dette området.  Målet er å samle alt av potter, barnehageplanter, grønnsaker, kompost og urter inni kroken her.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar